zondag 6 september 2009

Dag 3,5: rechterportier en dashboard


Vandaag helaas maar een half dagje. Moet namelijk ook nog naar de verjaardag van Neef Dave! Hij is 1 geworden. En dat is natuurlijk een must om je daar als oom en tante te laten zien.


Vanochtend begonnen met het eruit halen van het rechterportier, dat was een fluitje van een cent. Echter ook een beetje ontwijk gedrag. De vorige keer was ik vastgelopen op het dashboard en dan met name de bevestiging aan de stuurkolom. Op verschillende fora heb ik navraag gedaan maar nergens kreeg ik een helder antwoord hoe ik het dashboard kon verwijderen. Na er nog een half uur naar gekeken te hebben (zie ik dan echt niets over het hoofd????) de knoop doorgehakt: de bouten moeten eraan geloven ik zet de flex erin :-). Stekker erin en de DeWalt draait als een zonnetje. Mooi een beetje vuurwerk gemaakt en de eerste is los! Volgende keer maar de volgende los maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten