maandag 14 december 2009

Voorruit :-(

Vorige week begonnen met zo'n klusje waar ik al een tijdje tegenaan loop te hikken: de voorruit eruit halen.
natuurlijk is dat de goden verzoeken....

het was lekker weer en na een paar bakkies koffie en oeverloos l*llen over auto's met Maarten ben ik aan de slag gegaan. Stanleymes in de aanslag om alle kit rond de voorruit weg te snijden. Langzaam maar zeker wist ik steeds meer kit weg te snijden.

Het gevoel van "als de ruit maar heel blijft" maakte al snel plaats voor "he, dat gaat best lekker"......tot dat ik een heel klein knapje hoorde...en ja hoor, de barst was een feit. Het is dus niet gelukt! Ik ben uit frustratie ook meteen gestopt. Eerst maar eens nadenken over een minder charmante manier om de ruit er snel uit te krijgen. Nu maakt het toch niet meer (r)uit :-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten